jag vill minnas varje dag.

olika perioder i livet, bra, dåliga, kreativa, slöa... men nu har jag lust att börja skriva lite igen. jag vill så gärna dokumentera våra dagar, både för min egen skull (mitt minne är sjukt dåligt) men oxå för Aura skull! Aura har ett otroligt bra minne, hon pratar ofta om minnen. saker som vart roliga, saker som vart konstiga, saker som har stor betydelse för henne. (sen har jag upptäckt att vi fått ett par följeslagare oxå, hmm, undrar vilka ni är? våga kommentera va fan! haha :)

på tal om Auras fantastiska minne. för ett tag sen pratade hon om när Josias kissade i gräset, i somras. där mamma hyrde hus, i trädgården. barnen skulle bada i den lilla "poolen" och Josias behövde kissa, så det gjorde han i gräset, innan han hoppade i. att hon kommer ihåg händelser från mer än ett halv år tillbaka, in i detalj, är helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0