snövit och dom 7 slisken

sjukt torra läppar, och hittade inget vanligt cerat. bara ett vinrött... kände mig som snövit, med min bleka hud, mörka hår och vinröda läppar.

nått var det idag, många huvuden vändes, och många blickar fick jag. killen i affären var lite väl flirtig...
och på mitt tredje och sista upprop, råkar jag ut för det jag fruktat... ett av slisken...  jag har sett dom innan, men eftersom jag kommit i god tid gångerna innan så jag har kunnat välja vart jag suttit, och med vilka. men idag... fick jag ta den plats som var kvar, när jag kom in rusande nån minut för sent. ett riktigt slisk, som inte var ett dugg intresserad av vad läraren sa. utan bara av att stöta på mig, på ett väldigt sliskit sätt. han hade oxå kommit ihåg mitt namn... ett av 70 namn, på matte uppropet i måndag... lite märkligt bara det. sen när jag kommer ut från lektionen så stöter jag på nästa slisk! tittade på mig nedifrån upp, försökte inte ens vara diskret. och gav mig sen en blick som sa både det ena och det andra....... kvinnofolkhögskolan nästa gång kanske? gud vad det är påfrestande med män som glor och brutal flirtar, jävla kvinnoförnedring alltså. låt mig va för fan...

en gentleman som uppvaktar på ett respektfullt sätt, det är nått helt annat ;) en prins till snövit tack!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Uscha! Du skulle gett dom ett knä på bollarna så att dom kanske kan lära sig lite hyffs. INTE okej att bete sig så!!

2011-01-13 @ 12:54:32
URL: http://lisalill.blogg.se/
Postat av: julia, mamma till 2åriga lilla busiga Aura.

jag såg till att markera på ett lite mer... behärskat sätt ;) haha.

2011-01-15 @ 15:52:58
URL: http://juliaochaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0