öppen "facebook skilsmässa" fördelen, vi andra kan stötta och peppa.



julia C****s
den där inställningen att man "håller ihop för barnens skull" är ju helt knäpp (inte menat mot nån personligen) barnen mår ju självklart bättre i 2 lyckliga hem, än 1 olyckligt. och jag VET att du kämpat, och det ska du ha creed för! det är inte lätt att orka med ett litet barn och ett förhållande som håller på att gå under på samma gång. jag finns här i majorna och ni får jätte gärna komma och hälsa på och prata lite. hör av dig om du har tid och ork.


det är aldrig enkelt att lämna sin man. men jag lovar, allt blir enklare, och bättre. jag har vart där, och jag kom ut en starkare och lyckligare människa än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0