fullspäckad dag, och trött mamma.

Auras stackars lilla mage väckte henne inatt. det tog henne ett par timmar somnar om, så vi båda ligger back med sömnen idag. och idag är en sån där dag då jag har jätte mycket att göra... och jag måste vara klar (och pigg) till "mat mötet" på dagis kl 17. hela recept pärmen ska skrivas om, vissa recept helt bytas ut. och även ett vegitariskt, "fläsk fritt" och mjölk fritt alternativ ska finnas till varje mat rätt. mycket av arbetet ska vi gjort hemma, och det har jag inte gjort än.... smart! men även  mycket jobb ska göra idag på vårat mat möte/arbets möte. känner mig inte riktigt i form för att först  göra allt det arbetet som ska vara gjort före mötet, och sen arbeta där i ungefär 2 timmar. särskilt när ja ligger minus med sömnen! det är mycket arbete på ett föräldra kooperativ, men det är de värt.

sen har jag ju allt det där vanliga, tvätta-diska-städa.... som jag inte kommer undan ens idag. men nu först och främst, ska jag göra mig lite mannagryns gröt, med sylt och mjölk. mumms :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0