miniäknare och äta marie kex

foto0337 (MMS)

Aura har fått låna en miniräknare som jag inte behöver. hon tränar stenhårt på siffrorna, det gör hon annars oxå men det här var ett till bra sätt! hon säger siffrans namn och trycker sen på knappen, hon att den dyker upp på skärmen, detta motiverar henne att testa det igen och igen. ja är grymt imponerad av hur många siffror hon kan nu, 1 till 10 är inga problem alls. men nu räknar hon ibland till 15, men har inte lärt sig känna igen 10 till 15 i skrift. det blir vårt nästa projekt, och då tänker jag ta miniräknaren till hjälp. vi kan tillsammans skriva 1 och nån annan siffra. och hon ska få lära sig att tyda det. så peppad jag är, haha :)


Kommentarer
Postat av: priscilla

Gå in och tävla om ett baby kit på min blogg, under kategorin tävling. Fin blogg du har :-) där kommer jag tävla ut olika paket i några veckor fram över

2011-01-26 @ 09:18:10
URL: http://hatexlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0