kompis abstinens?


idag igen hade jag turen, att få mat "levererad" hem av mamma igen. den här gången va det mat som jag fick hem skickat från namngivningen vi inte kunde gå på. oj så glad jag blev. och i mitt nästintill psykiskt och fysiskt utmattad skick efter all sjukdom, fann jag mig själv jätte rörd av den fina gesten. lite känslig just nu kanske :P ... sån blir jag när jag inte äter ordentligt. men nu! är jag mätt och nöjd, har ätit nästan en hel portion för första gången på ett par dagar. mumms va de, super tacksam för den goda maten!

jag och Aura hade precis brottnings match. hon total vägrade ta på sig blöjan, men jag tog på den ändå... igår va hon så duktig och kissade på pottan 2 gånger, och fick va naken och blöjlös nästan hela dan. även idag har det vart mestadels blöjlös. och det är ju jätte bra att hon klarar det, men hon kan ju inte välja bort blöjan innan hon är helt "torr" och det är en lång väg kvar tills dess! och f*n va stark min llla 2 åring är när hon stretar emot!? snart är hon väl starkare än lilla mig, haha.

nu står Aura och ropar på grannbarnen som vi hörde gå förbi, ut genom brevlådan. verkligen ropar "POJKEN!? POJKEN!..." lite kompis abstinens efter att hon vart borta från dagis kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0