kaffe och snus <3

inte lika dålig natt som den förra, men långt, långt från bra...

och idag bör jag städa och plugga, för jag verkar må lite bättre. jag har till ooch med fått i mig frukos. och sitter och dircker kaffe, och tar en snus. (hoppas att det inte får mitt illa mående tillbakns) och Aura verkar må lite bättre idag!!! det första hon säger är att hon vill äta, och äter sen 3/4 delars macka. grymt bra, hoppa det vänder nu!

men tyvärr så missar vi namngivningen som är idag, för min kusins lille son, Eli. och det känns tråkig. vi har fått så mång små barn i släktet nu på sista, och dom växe ju så fort... det är ju jätte häftigt när man ses ganska sällan (även om det blivit mer ofta sen alla barn kom) att dom hunnit växa så mycke sen sist. så jag hade sett fram emot idag, men vi kan säker smitta fortfarande. och Aura har nog inte ork för en sån grej. vi tar det säkra före det osäkra, och stannar hemma idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0