I´m back on track

jätte trött och med en liten dotter som just nu har ett väldigt stort behov av att ifrågasätta mamma hela jä*la tden. så har det ändå lagats super smarrig fisk, skrivits recept, handlats, tvättats, badats barn och lekts.

nu kom lilla blöjlösa Aura springandes och sa "hjälp, kiss!" jäklar... kiss på golvet. jag får lägga till i listan, torkat kissigt golv, och pott tränat. efter två väldigt slöa dagar, som jag bara gått omkring och mått illa, inte kunnat äta och där med inte haft nån engergi. och inte gjort nått vettigt, känns det så skönt att vara igång som vanligt. I´m back on track! duktig mamma, klapp på huvet :P


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja men precis den informationen har jag också fått! Och den var så vi gjorde idag men det kändes himla läskigt måste jag erkänna. Måste nog bara komma in i det, allt är ju så nytt :D Tack för tipset

2011-01-07 @ 19:42:13
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0