hon bara sover och sover.

hon har sovit sen kl 11. jag var inne och kollade för en stund sen, och nu känns hon varmare än innan. visst, det är säker runt 39, inte 40. så det är ju ingen fara, men allmäntillståndet är ju väldigt uppenbart försämrat. så alvedon blir det så fort hon vaknat! så hon kan få må hyfsat OK iaf. men jag börjar nu fundera på om det är influensan? några föräldrar och barn på Auras dagis har precis haft den. då stiger ju febern väldigt fort...

nu vaknade hon! och dom där 3,5 timmarnas sömn gjorde henne gott!
varm och med feber glansiga ögon, men nöjd.
jag hade bäddat om med ny köpta nyckelpige lakan i hennes säng medans hon sov i våran säng, som hon alltid gör. hon ser dom, och ler direkt säger "ja älskar! glad" och sen räcker hon mig nappen och säger att hon vill dricka.
pust! min oro försvinner med henne glada humör, och att hon vill dricka är ju toppen! men en alvedon får det nog bli ändå, för hon är väldans varm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0