halsont?

"jobbit! ont, halsen..." säger aura. samma sak sa hon igår... hoppas det bara är lite förkylnings ont i halsen, lite nojjig blir man ju efter alla 6 omgångar med halsfluss förra vinten.
tycker dock att det känns väldigt betryggande att hon nu är såpass stor att hon faktiskt kan uttrycka sig ordentligt när hon har ont. det gör hon ju ite varje gång, hon gråter ju när hon slår sig, blir arg när hon ska prutta och har magknip. men hon kan uttrycka sig när det inte är en sån "akut" smärta som magknip, eller att hon slår sig. när hon har lite små ont i magen så har hon börjat säga precis likadan "jobbit, ont, magen" min stora, duktiga tjej :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Jo men det kan nog faktiskt stämma, det har jag inte tänkt på alls utan har trott att det är vi som blivit så slöa bara, men klart det sugs ut massa energi tillsammans med mjölken :) Måste verkligen lära mig att släppa på alla mina måsten och stressfaktorer, hoppas det kommer med tiden (tänker framförallt på städning och sånt) :) Kram

2011-01-02 @ 13:50:16
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0