där sitter Aura bredvid mig kl 02:25 sjunger och bankar i takt i madrassen

jag ligger och sover, drömmer om lilla Aura som sjunger (som gör hela hela tiden) "i ett hus i skogen slut, liten tomte tittar ut" åhhh, mysig dröm tänker jag. nu bankar hon i takt oxå... lite jobbigt, men OK då... gullig hon är.... men vänta lite nu, lite väl verkligt det här.... öppnar ögonen och där sitter Aura bredvid mig, kl 02:25 hon har vaknat och på nått vis tagit sig ur sov påsen (utan att jag vaknat) och sitter och sjunger, och bankar i takt i madrassen... jag trodde verkligen att jag drömmde! jag måste sovit väligt tungt.

vilken bus unge! det blev rakt ner i sovpåsen och sova!

Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Aura - vilket otroligt vackert namn! Så fina ni är du och din dotter! Härlig blogg! Kram

2011-01-06 @ 18:41:41
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0