idag fick bolibomba underkänt i genus tänk!

"specialagent oso" får uppdrag att hjälpa en pojke att städa. " du har 3 olika sorters saker... dinosaurier, bilar och robot gubbar" pojken hade alltså bara den här sortens leksaker, inget annat.
detta programmet följs sen av "vad jag vill bli" eller nått sånt. som handlar om en liten flicka som vill bli ballerina... rosa, rosa och igen rosa. klänningar i mängder, och dom berättar att dom har så fina klänningar. inte jag tycker att dom  har så fina klänningar. utan det har dom, punkt slut. så ska man tycka.

min dotter är nog rosa och klännings fixerad som det är. hon behöver inte bli ännu mer hjärntvättad tack! mer genus tänkt hos bolibompa skulle jag vilja se.

Kommentarer
Postat av: HH

"min dotter är nog rosa och klännings fixerad som det är".



Och det har hon blivit automatiskt? Knappast. Jag tror du har en smuuula påverkan där...

2011-12-23 @ 18:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0