aura sov genom allt dundrande!

jag gick in och låg bredvid henne, bra att jag om i säng i tid. (där snacka vi nyårs löfte! gå och lägga mig i tid.)

jag tänker för mig själv, bara inte nån ringer för att säga gott nytt år nu... och så ringer det, vet inte om jag klickade, eller om jag bara inte hann svara. halvsov ju... men det var ett numer jag inte kände igen, 0020!? vilket land är det? Aura vaknar inte.... jag stuttsar upp och hämtar min kalender, hittar 0020... ser att det är... egypten! åhh, det var rebecka :( för att prata med henne offrar jag gärna lite sömn!

kom hem, vi saknar er!

aura har börjat sjunga "plingel-inge-linge sias tåget kööööör, ut i vida väden"  :) haha. så hon saknar josias, "åka sias" "ringa sias" "sias kommer NU, becka kommer NU" säger hon... hela tiden :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0