det finns för och nackdelar med allt...

åhh... detta trotset alltså...
Aura- jag putta! (puttar på en tallrik, så den hamnar precis vi kanten av bordet, och menar att hon visst får det)
jag- nej....
Aura- STOP! mamma. inte säga nej till MIG!

och detta följdes av

jag sitter i soffan och Aura kommer fram och försöker tvinga bort mig
Aura- bort mamma! min plats, MIN plats!

herregud.... mitt lilla monster. haha. hur rolig än den här åldern är, med allt prat, som är helt fantastiskt. att hon kan uttrycka vad hon vill, och vad hon tänker och känner. så är trotsen verkligen inte kul.... såååå jag längtar tills det börjar lugna sig!
tur att sömnen börjar bli bättre, så jag får mer ork och därmed mer tålamod. för det behövs väldigt mycket av den varan, just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0