barnkalas, för mormor!

foto0410 (MMS)

igår var det barnkalas... för mormor! :) mormor fyllde år, och då förväntade sig självklart Aura ballonger och glass. och man får väl ta varje tillfälle och fira, så ballonger och glass blev det. och så här trevligt ser det ut dagen efter, när man valde att umgås, istället för att städa igår. och vardagsrummet ska vi inte ens prata om.... bombnedslag! men, umgås med Bettan och Hans, som man träffar så sällan var ju värt det. Aura förstod inte alls det där med att bettan var min moster -min moster sara! sa hon bara då... -ja... sara är din moster. men bettan är min moster. hon tittade bara på min förvirrat och lite surt, som att ja tog nått ifrån henne genom att jag oxå hade en moster. min lilla tok :) men sen funkade det jätte bra, på slutet av kvällen var hon hur bekväm som helst och hade släppt det där med vem som är vems moster...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0