jul rean och pulka åk!

jul rean är ju kaos! men jag tog mig levande där ifrån... men med en jä*la huvudvärk dock. jag hittade lite mer kläder till aura! fina vardags klänningar, som passar perfekt med jeans tights, och även ett par till jeans tights blev de.
nu börjar auras "nya garderob" arta sig. storlek 86/92 är de på tröjor och klänningar, och storlek 98 får de blir på byxer och tights. vilket egentligen är för stort, men de är lite o växa i och hon kan sitta utan att de blir för kort.

men gud! nu sa aura precis "mojot i näsan!" och satt o försökte pilla ut nått ur näsan (hon sitter och äter bredvid mig) och jag fick pilla ut  halv centimeters köttbit som hon kört upp i näsan ungefär en centimeter... obehagligt, för oss båda! förhoppningsvis första och sista gången... förhoppningsvis...

när jag var på jul rean så var aura och åkte pulka med "momo" och "saja" kul!  och skönt att aura slapp stressen och trängseln inne i stan. bra med barnvakt i såna tillfällen!

nu säger aura "inte i maten!" jag förstår att de är nått bus på gång och tar mig en titt... då har hon tagit av ett hårspänne och lagt  maten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0