var bor du lilla råtta?

aura tar fram boken "var bor du lilla råtta?" och börjar sjunga. sen sjunger vi tillsammans:

jag: vart bor du lilla råtta?
Aura: ij en hatt
jag: vad gör du klockan åtta?
Aura: jagaj
katt! (och det var lite roligt och sjunga, så där tog hon i!)
jag: hur många ungar har du?
Aura: suttitå
jag: hur mår din gamle far då?
Aura: siii å såå
jag: vad gör din fru lovisa?
Aura: stekej glass! (oxå roligt att sjunga, så här tog hon oxå i!)
jag: vad vill du ha att spisa?
Aura: kojv å jazz
jag: vad vill du ha att dricka?
Aura: ???
jag: vad har du i din ficka?
Aura: ???


ja där tog de stopp, men vad duktig hon var! vi har inte sjungit den många gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0